كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)

كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

 

بگذریم....

آقا شیخ محمدحسین بهاری می گوید: یک روز پنجشنبه ای پای منبر حاج میرزا جوادآقا ملکی تبریزی نشسته بودیم.

تا نگاه حاج میرزا به من افتاد پرسید:اهل کجایی؟

گفتم: اهل بهار! (شهری در استان همدان)

تا گفتم اهل بهار، شروع به گریه کردند و گفتند: شیخ محمد بهاری، قبرش زیارتگاه شده یا نه؟

بعد هم گفتند: ان شاء الله من در پنجشنبه هفته آینده مهمان ایشان هستم! یا گفتند: به ایشان ملحق می شوم.

یک شاگردی داشت آن شاگرد بی قرار شد، گریه کرد، آمد خودش دست به  ضریح حضرت معصومه علیها السلام شد.

گفتیم: چه خبر است؟

گفت: والله! من این آقا را می شناسم اینکه گفت من پنجشنبه آینده مهمان شیخ محمد بهاری هستم، دیگر تمام شد!

گفتیم: حالا امام نیست، پیامبر نیست که حرفش را این قدر زود باور می کنید. حالا که آقا میرزا جواد آقا سر حال است.

و گذشت.... پنجشنبه هفته بعدش مثل همین امروز حاج میرزا جوادآقا ملکی تبریزی رحلت کرد!!

طلبه های دارالشفاء، فیضیه و جاهای  دیگر، قریب به دویست و پنجاه طلبه، قریب به دویست و پنجاه طلبه از حوزه علمیه خواب دیده بودند. صبح که پا شده بودند برای نماز، به همدیگر می گفتند: خواب دیدیدم! یک الف این خواب ها با هم فرقی نداشت. خیلی حرف است! 250 نفر خواب ببینند یک الف هم با هم فرق نداشته باشد!!

در شب پنجشنبه خواب دیده بودند که جنازه آقا میرزا جواد آقا تبریزی روی تابوت حرکت می کند، حضرت سید انبیاء صلی الله علیه و آله و سلم جلوی جنازه حرکت می کند!

دیروز سالروز رحلت حاج میرزا جوادآقا ملکی تبریزی بود.

خدا ما را رهرو این عالمان قرار بدهد.

 

کانون فرهنگی محبین آل یاسین(ع)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 مهر 1392 ] [ 16:45 ] [ کانون 1 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان